czwartek, 20 sierpnia 2020

D&D

Są takie momenty, kiedy nawet podręcznik (dotychczas kojarzony z raczej mniej lubianymi książkami w szkole) staje się czymś fascynującym. Tak jest w przypadku podręczników do gier RPG - w końcu to nauka, jak przenieść się do świata heroizmu i magii ;) 

Grając wcześniej w system Warhammera nie miałam okazji zagłębić się w szczegółową specyfikę pełnej rozgrywki od strony teoretycznej, jednak przy zmianie na najbardziej znaną na świecie rozgrywkę to już nie ma co, trzeba było przeczytać :) I to było fantastyczne doznanie, gdy najbardziej zagmatwane i niekiedy nużące opisy i specyfikacje nabierały zupełnie nowego uroku, gdy otoczone były działającymi na wyobraźnię opisami i przepięknymi ilustracjami. Dotychczasz tworząc postacie skupiałam się na dość zbliżonych cechach i ścieżkach rozwoju, a teraz mam setki nowych pomysłów i gra jest o wiele bardziej dla mnie jasna od strony możliwości, jakie daje. 

Polecam serdecznie wszystkim fanom gier RPG... oraz tym, którzy jeszcze nie grają, a chcą przenieść swój czytelniczy świat w zupełnie nowe doznanie i stworzyć własną opowieść... :) 



2 komentarze:

  1. Akurat gram ze swoimi przyjaciółmi w Warhammera oraz D&D, natomiast jako że nie jestem mistrzem gry, to nigdy nie zgłębiałam podręcznika. Co prawda być może w najbliższym czasie poprowadzę jedną sesję, to może należałoby się trochę podszkolić i sprawdzić również możliwości dla graczy. Wybór pomocy naukowych jest spory, coś się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat podręcznik typowo dla gracza, a nie dla MG, więc warto od strony grającego się zapoznać, polecam :)

      Usuń