wtorek, 27 października 2020

Kot Nieteraz - "Typowy kot, czyli jak wytrzymać z ludźmi"

 Ci, co czytali serię "Wielkich ogarniaczy..." Pani i Pana Bukowych wiedzą, że są to książki pełne szczerego i ujmującego humoru, w dodatku pełnego uniwersalnych przywar i gaf, które wszyscy popełniamy. Ja osobiście uwielbiam ich przygody, tak więc gdy dowiedziałam się, że wyszła kolejna część - tym razem z perspektywy kota Bukowych - nie mogłam jej przegapić!

Cała książka jest swoistym pamiętnikiem kota o wdzięcznym i przekornym imieniu Nieteraz - początkowo bawił on internautów na fejsbukowym fanpejdżu, zderzając typowe cechy kota i psa - teraz ma okazję od podszewki ukazać codzienność naszych miauczących milusińskich... a poniekąd też tych szczekających, bo i pies Nierusz ma coś do powiedzenia :)

Są tu więc anegdoty pełne typowo kocich zachowań, jak zrzucanie wszystkiego, podjadanie, przesypianie dni, a buszowanie nocami... oczywiście wszystko pełne sensu, a niezrozumiałe i źle odbierane jedynie przez tych niemądrych ludzi, no a jak! A te przezabawne opinie na temat ludzkich służących, jakimi w swej łaskawości dzieli się z nami Nieteraz - wielokrotnie płakałam ze śmiechu podczas czytania, zwłaszcza widząc ogrom podobieństw do doświadczeń znanych z autopsji z moim milusińskim! :) 

Jeśli lubicie pełne autoironii i humoru, luźne opowiastki z życia, a dodatkowo waszym właścicielem jest mruczący jaśniepan, jest to książka dla Was. Ja z góry wiedziałam, że mi się spodoba i nie zawiodłam się :) Polecam :)

10/10




2 komentarze:

  1. Każdą książkę z uniwersum Bukowych przyjmuje z otwartymi ramionami. Czas na ich kolejną książkę do przeczytania

    OdpowiedzUsuń