niedziela, 19 kwietnia 2020

Książki, planszówki i... kotlety

Witam serdecznie na moim blogu :)

Jest to pierwszy wpis, więc wypadałoby wyjaśnić, o czym w ogóle będę tutaj skrobać. Pragnę podzielić się moimi trzema pasjami - literaturą, grami planszowymi oraz Escape Roomami. Jako, że są to moje absolutnie ukochane sprawy na tym świecie, chciałabym w jednym miejscu zebrać to, co i nich gdzieniegdzie tworzę na różnych portalach.

Tak więc na pewno będę tutaj zamieszczać na bieżąco rozbudowane recenzje książek, które regularnie czytuję, co jakiś czas wrzucając też przemyślenia o starszych pozycjach, do których sięgałam w przeszłości, a jakiś wartościowy (bądź też i nie) ślad zostawiły we mnie i myślę, że warto o tym wspomnieć. Jaki zakres tematyczny literatury? Absolutnie wszelaki! Od literatury pięknej, przez poezję i prozę współczesną każdego gatunku, do niekiedy również felietonów czy reportaży. Myślę, że znamienitą większość stanowi proza, w szczególności gatunków powszechnie znanych i lubianych, jak fantasy, thriller, kryminał itp., ale tak naprawdę jestem na tyle otwarta na różności, że znajdzie się praktycznie wszystko ;)

Planszówki - do tej pory nie miałam styczności z pisaniem o nich, mało jest też ciekawych miejsc, gdzie można by się wypowiedzieć, w przeciwieństwie do chociażby literatury, gdzie portali jest od groma, na których można zamieszczać recenzje i opinie. Miejsca, które do tej pory wypróbowałam, zawiodły mnie, czy to strukturą samej strony internetowej, czy wybrakowaną bazą itp. Stąd pomysł, aby dodać to do bloga. Kolekcja moich ogranych pozycji regularnie się powiększa, może nie jest jeszcze imponujących rozmiarów, ale wszystko w swoim czasie ;)

No i te Escape Roomy. Moja chyba największa pasja, odkąd w 2015 odwiedziłam swój pierwszy - słynną, poznańską "Babcię", od której wielu w tym rejonie zaczynało :) Nie wyobrażam sobie miesiąca, w którym nie było chociażby dwóch pokoi odwiedzonych, dzięki czemu udało mi się już razem z moją fantastyczną ekipą przejść ponad setkę. Standardowo recenzje każdego pokoju widnieją na portalu Lockme.pl, ale ponownie - czemuż by ich nie rozbudować tutaj, opatrując dodatkowo zdjęciem z wizyty :) Jako drużyna dzierżymy zaszczytne miano: Waleczne Kotlety i tą nazwą będę podkreślać wpisy związane z naszymi ucieczkami.

Ale o tym wszystkim więcej w kolejnych postach... :)

Życzę miłego czytania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz